Fellowship of My Blog

nuff

25 August 2010

Berakit Arus Deras


Aku (berbaju putih) berada di bahagian hadapan sekali. 1st time dok depan, CUAK GILAAAAA!!!! Tapi BESTTTTTT

aku berbaju PUTIH di hadapan raft..

Yang tercampak tu aku ler.. memang sakit.. kami berdua kat depan tu tercampak.. Situasi dia seperti di bawah nie :-






Sakit tau kepala terhantuk kat batu tu.. Nasib baik memang ada Safety Helmet.. kalau tak, tak tau ler.. memang tak post entri ni pun..
Syukran.. ;-p

5 comments:

  1. berat depan lebih kot zool
    sebb tu junam camtu
    heheheheh

    ReplyDelete
  2. bobo, hohoho... yg tu pada pendapat hang ker? atau nak kutuk aku?

    ReplyDelete
  3. hahahahahahha
    gurau2 je la zool
    haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...