Fellowship of My Blog

nuff

21 August 2010

SALLEH GREGOR SAMSA - pertikaikan PUASA.

Salam semua, aku menulis tentang beliau walaupun terasa info sudah berlalu.. tetapi ramai yang tak berpuas hati sbb gambar ni kecil susah nak baca.. so, aku perbesarkan gambar nie..

p/s : kepada SALLEH, boleh pikir ke tak?

  1. Buat pengampunan pastu bayar kat hang.. then suruh orang tu bunuh diri..
  2. kenapa hang tak bunuh diri sekali
  3. duit yang org bayar tu, kalau terasa nak bunuh diri.. meh bagi kat aku... ahahahaha
Click to View




6 comments:

  1. ni mesti
    mak pak tak ajar bab2 agama..

    ReplyDelete
  2. a'ah.. ye la diana.. ntah ape yahudi dah racun diorg nie.. Mesti pasal musik PUNK.. rasa2 bebudak punk anarchy nie..

    ReplyDelete
  3. YA ALLAH......naper jadi gini.di hari baik n di bulan baik.

    ReplyDelete
  4. ntah la.. tak tau nak cakap.. hati diorg ni dah hitam gamaknya

    ReplyDelete
  5. takut sangat baca entry diorang yg sangat stupid.. YA ALLAH..

    ReplyDelete
  6. ya betul.. account diorg semuanya macam dah delete.. ke satu propaganda? who knows.. hmmm

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...