Fellowship of My Blog

nuff

03 March 2011

PENGKID / TOMBOY BUNUH KUCING DI SERDANG

video

Kepada yang tidak gemar kepada kucing, janganlah melakukan seperti di atas. Aku memang benci orang yang macam ni. Kucing tu pun makhluk Allah SWT dan juga binatang kesayang nabi kita. Diharap pihak yang tertentu boleh bertanggungjawab untuk mengenakan tindakan undang-undang kat minah ni. DARAH MESTI DIBALAS DENGAN DARAH!!!!!!!!!!

5 comments:

  1. Nampak macam kat oversea. Dari mana dapat clip ni? Apa pun, kalau kat sana, kalau clip ni dah lama, rasanya individu tersebut dah pun menjadi buruan pihak berkuasa, maklumlah kat sana diorang memang pantang benda-benda dera haiwan camni.

    ReplyDelete
  2. aku dah tgk vid ni
    mmg dasar VAVI tul mangkuk ni

    ReplyDelete
  3. aku dah tgk vid ni
    mmg dasar VAVI tul mangkuk ni

    ReplyDelete
  4. cukup la sekali tu aku terlepas tgk kat fb shapik, mmg tak sampai ati aku nak tgk lain lak.

    apa motif diorang ni ntah, gile publisiti? otak paras lutut ke apa.

    ReplyDelete
  5. dapat kat FB. harap macam tu la.. dah ambil tindakan..

    motif tak pasti.. tapi kalau publisiti tak kot. sebab kamera CCTV kat kedai.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...