Bosan

Ya, setelah 2 minggu bercuti - tatkala bosan menyelubungi aku. Akibat kecederaan yang aku alami, aku hanya mampu untuk berjalan keluar dan menghabiskan masa siang ku di kedai Basikal LeVelo bersama Che Din dan teman akrabnya Ah Fai. Dengan menonton aksi-aksi downhill yang tertera di kaca TV kedai ini, aku hampir boleh mengecam semua video tersebut. Memula rasa best tetapi lama-lama dah muak. Sudah 14 ratus kali pasang ulang dan ulang.. faham tak 14 ratus kali? Nak jadi American la.. 14 hundreds. :-P

Bilalah tangan aku ni nak sembuh? Huaaaaaaa...

Cuti panjang lagi ni.....

Comments

Popular posts from this blog

EKSPIDISI GUNUNG KINABALU ( Aki Nabalu)

PENUNGGU ISTANA

Mushaf paling pelik - mengait huruf Al Quran selama 31 tahun

BAHAYA ROKOK e-CIGARETTE

SATU MALAYSIA - Amp All Star 2010 (LIRIK@LYRIC)